fbpx

ПІДЛОГА BARLINEK В ТВОЄМУ ІНТЕР’ЄРІ  

ПОДИВИСЬ ВІЗУАЛІЗАЦІЮ

Long live the colour – креативний семінар в рамках конкурсу «Creations of Nature» АТ Барлінек.

У другому етапі конкурсу «Натхнення від природи», який проходив на польському заводі фірми Барлінек, взяли участь 27 осіб з Польщі, Румунії, Російської Федерації та України. Заняття, які проводилися в рамках п’ятого конкурсу, надали унікальну можливість отримати знання про весь процес виробництва паркетної дошки і технології, які використовуються, проводились з 23 по 25 липня 2018 року серед заповідних барлінецьких лісів.

 

Long live the colour! – workshop-uri deosebite în cadrul concursului Creations of Nature al companiei Barlinek S.A.

Разом із молодими дизайнерами представники компанії Barlinek шукали ідеальне забарвлення для нових відтінків паркетної дошки Барлінек, яке відповідатиме новітнім тенденціям. Найцікавішим стало те, що крім стандартних та доступних методів фарбування за допомогою спеціальних олій або лаків, учасники вирішили провести експерименти з натуральними продуктами, а саме: смородиною, червоним буряком і петрушкою. Присутні на семінарі члени журі в особі Шимона Гончара, Міхала Вжесняка та Войтека Тжціонкі, мали можливість безпосередньо прокоментувати досягнення учасників другого етапу та їх різні спроби отримати потрібне забарвлення, допомогти їм, та надати консультації під час створення фінальних варіантів проектів.

«Для нас це прекрасна можливість, щоб показати всім, якою складною технологічною продукцією є паркетна дошка Барлінек – говорить Дорота Карбовська-Завадзка, Директор із маркетингу фірми Барлінек – Ми із задоволенням спостерігаємо за експериментальним підходом та спробами використання натуральних пігментів для отримання кольорів для такої справжньої та виготовленої із 100% деревини продукції, якою є наша паркетна дошка».

Результати конкурсу будуть оголошені вже в жовтні, на престижній виставці Warsaw Home, а усі учасники Конкурсу повинні передати остаточні результати своєї роботи у вигляді презентації до 10 вересня.

Медіа-партнерами конкурсу «Натхнення від природи» є Design Alive, Label Magazine і Dobre Wnętrze.